2011-05-03
 14:08:02

Hej! Jag är sämst i världen på att blogga ...

dsc00582 (MMS)

Hej! Jag är sämst i världen på att blogga just nu men det beror främst på att jag inte har tillgång till internet hos mina vänner i Tranås. Jag har hängt en del där den senaste tiden av olika skäl. Pluggar gör jag så klart så ögonen blöder som vanligt. Men man behöver inte limma fast sig vid skrivbordet och bli socialt isolerad för att klara skolan. Det allra bästa är om man har tillräckligt mycket självdisciplin för att kombinera tuffa studier och ett socialt liv. Man mår trots allt bäst om man får koppla bort plugget ibland. Dock är jag så nördig så att jag tänker på matte hela tiden ändå:) Nu är jag i alla fall på väg till Norrköping för att skriva dugga på komplexa tal (matte E) i eftermiddag. Så klart utnyttjar jag tiden på tåget för att repetera allt, men det verkar sitta som ett smäck! I ett par dar framöver ska jag plugga ganska hårt, och så far jag till Tranås igen på torsdag. Men där blir det varken rast eller ro för på måndag har jag mattetenta. Som tur är så har mina Tranåskompisar också en del plugg att ta tag i så vi ska plugga tillsammans. Helst ute i gröngräset med lite gott käk:) Jaja. Ikväll ska jag vara hemma och kolla på film. Vi hörs väl då!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: