2011-03-31
 11:00:32

TORSDAG 31/3 2011

Hejsan!

Sitter på matteföreläsning och lär mig allt om imaginära tal.
Ni vet, tal som inte finns men som man måste räkna med ändå.

Full fräs i morse. Började vid kvart över åtta med fysikföreläsning. Men det mesta var bekant. Det var mest elektriska spänningsfält, coulombs lag och sånt.

Snart ska jag gå och avregistrera mig på en kurs, Biologi B, vilken jag inte behöver läsa. Jag har väntat in i det sista med att stryka mig, för den verkar rolig. Men jag känner att jag behöver all tid jag kan få till fysiken och matten.
Sedan ska jag köpa lunch och sätta mig och plugga en stund.

På lördag blir det fest:)

Jag hade ju också tänkt ge mig ut på en liten utflykt på lördag, men det får nog vänta. Jag har lite andra saker att ordna denna månaden. Bland annat en flygresa som ska bokas till i sommar:) (spännande?)
Jag ska ju inte berätta allt förrän det är klart. Men ledtrådar kan vara att det som sagt innebär en flygresa, samt att det typ är årtiondets händelse.

Nu ska jag väl återgå till det komplexa talplanet. Men än så länge är det rätt lätt. Mamma gick igenom det här med mig för flera år sedan, haha. (Du är en nörd! Jag vet att du läser detta, morsanporsan!)

Pusspuss

View from above..


Lisa Tidman

Puss själv ;-) hälsar Nörden



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: