2011-03-29
 11:32:28

TISDAG 29/3 2011

Hejsan!

Lite dåligt bloggande på sista tiden..

Jaja, jag pluggar för fullt i alla fall.
Idag blir det sista racet inför tentan imorgon. Denna dag ska ägnas åt att rita kurvor och repetera polynomdivision med liggande stolen.

Är verkligen väldigt sugen på att få reda på reslutatet från fysiktentan nu, men det kommer nog dröja ett litet tag till:)

Annars så har det börjat dyka upp lite spännande planer inför i sommar. Det ser ut att lösa sig, men jag skriver inget här förrän det är bokat och klart.

Jag måste dessutom få allt klart med sommarjobb. Jag måste helt enkelt ha ett jobb i sommar, men det kommer nog också lösa sig väldigt snart. Hoppas jag.

Vi hörs kanske senare!

En bilresa hem från Gränna i somras.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: