2011-03-06
 22:54:12

SÖNDAG 6/3 2011

Hejsan:)
Kom hem för en stund sedan. Är något trött i huvudet nu, men jag har gjort allt jag kunnat så nu gäller det imorgon.
Gick som vanligt bättre att plugga idag. Bakslaget är ju bara en dag, och alltid 2 dagar före tentan.

Nu ska jag få några timmars sömn innan jag sticker iväg. Funderar på att ha pluggledigt i morgon eftermiddag för en gångs skull, och i stället röja lite här hemma. Det ser ut som det brukar göra efter en tentaperiod.
Men vi får se hur jag gör. Jag måste planera mina studier inför veckan först innan jag vet om jag har tid att vila upp hjärnan.
Godnatt på er!

Jag skulle behöva en vecka på en sån här plats.

Där lugn och harmoni blandas med sommar, glädje och dans.

Där det inte hela tiden finns problem som ska lösas.

Där tiden försvinner någonstans strax innan gryningen.

Där omvärlden drunknar i de trolska tonerna från näckens fiol.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: