2011-03-05
 10:36:55

LÖRDAG 5/3 2011

Godmorgon!

Såå härligt att vakna av solens strålar!
Somnade så klart för sent i går, men nu är jag i alla fall vaken. Ska snart börja fixa mig iordning och se till att komma ner på stan. (Jag bor ju i stan egentligen, men det blir lätt att man säger så och menar Drottninggatan.)

Pluggar fysik större delen av dan sen. Inför en tenta har man ju inget som helst liv. Men ikväll när jag har varit duktig så får jag i alla fall vin, så det blir ok.

Mycket som ska lösa sig framöver. Nästa vecka kommer nog bli ganska händelserik på sina håll.
Jag har massvis med personer jag måste ringa till, uppgifter som ska göras och problem som ska lösas.
Dessutom har jag en labb. På fredagen åker jag dessutom till Tranås för att spendera helgen där med att vakta hundar, umgås med familjen och gå på 60-års kalas.

Det ska faktiskt bli lite kul ändå. Denna vecka har ju varit ganska monoton. Men jag har lärt mig mycket fysik, för att se det positiva.

Nähä, jag får väl börja ta tag i mig själv...

¤*¤*¤

Källa: www.google.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: