2011-03-05
 20:08:57

LÖRDAG 5/3 2011

Hejsan igen!
Nu är jag hemkommen igen efter dagens pluggrace.
Hade bakslagsdag i dag som vanligt.
Jag får alltid det två dagar innan tenta. Då känner jag att inget funkar och att jag är dum i huvudet. Men det ordnar till sig dagen efter.

Idag var det inte så farligt, men lite trögare gick det med tänkandet. Jag hann inte exakt allt som jag tänkt hinna, men det är inte så mycket kvar, så jag hinner gott och väl ikapp imorgon. Då ska jag dessutom repetera en del, och sen gäller det på måndag!

Ikväll ska jag mysa med mina instrument och försöka utveckla den sidan ännu mer. Har köpt med mig lite snacks också.

Nu är det inte långt kvar tills jag ska söka utbildning tills i höst. Tur att jag vet vad jag ska söka. Ingen panik där inte.
Paniken ligger i att klara de fem tentorna jag har kvar denna termin. Matten börjar bli rätt svår, och fysiken är ljusår ifrån den nivån vi var på i höstas.
Men allt brukar ordna sig om man pluggar ordentligt.

Sen kommer sommaren med massor jobb. Hoppas att det blir kul. Jag gillar ju i vilket fall som helat att ha något att göra. Och har väl tänkt göra något roligare än att sitta instängd i industridammet som jag gjorde förra sommaren.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: