2011-03-17
 12:44:28

Hejsan:) Här sitter jag och pluggar våglär...

dsc00559 (MMS)

Hejsan:) Här sitter jag och pluggar våglära:) Jag har fixat en bra planering för mitt tentaplugg nu, så det ska nog gå vägen. Kom hem sent igår eftersom jag hade tredje världskriget med trigonometriska ekvationer räknat i radianer. Men jag vann till slut, och den sista tiden stod jag vid whiteboarden och dansade, räknade och sjöng med i alla Aquasånger som spelades på min mobil:) (Jag har en 90-tals-nostalgi-spellista på mobilen som jag lyssnar på när jag vill bli på gott humör och tänka tillbaka på alla mellanstadiediscon och jävelskap man höll på med:)) Nu ska jag snart ha fysiklabb igen, vilket är ganska störande i och med att det avbryter mitt pluggande. Jag hade föredragit att ha den på förmiddagen i stället. Efter labben så blir det pluggmaraton till sent. Idag ska jag bli färdig med halva vågläran, färdig med trigonometrin och hunnit en bit på avsnittet om gränsvärden. Hårt kan det tyckas, men jag trivs superbra med det här höga tempot. Jag blir bara lat om det går för långsamt. Och jag gillar verkligen mina pluggdagar framför whiteboarden. Det värsta med att plugga på det här viset är att man blir totalt avskärmad från resten av verkligheten. Det enda som är intressant att prata om är studierna och typ exakt vilken metod man använder för att lösa en speciell uppgift. Men i sommar blir det ju en liten pluggpaus. Suck. Vad ska jag ta mig till? Sommarlov suger. Det är bara slöseri med potentiell pluggtid..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: