2011-03-04
 10:31:03

FREDAG 4/3 2011

Tja sötisar!
Sitter yrvaken i sängen och ör sur för att jag glömde köpa frukostfil igår.
Jag äter alltid fil till frukost: Det är det enda som jag tycker är gott när jag precis har vaknat. Brukar ha en liten skvätt müsli till, och ibland bär och frukt när jag vill lyxa till det.
Men denna morgon får jag alltså ingen fil.

Dock är det en rätt bra morgon ändå. Solen lyser in genom persiennerna så att man riktigt känner hur våren är på väg.
Jag gillar ju vintern, men det behöver ju inte betyda att jag inte gillar när våren kommer:)

Snart kan man ha ballerinaskor och tunna skinnjackor. Och grilla. Och sitta i gräset en ljummen, ljus kväll med massor vänner och god öl.

Med solen i ögonen...


Meen, det ska jag inte göra idag. Idag ska jag plugga fysik så det står härliga till. Laddningar och Elektricitet ska jag kötta sönder så att jag kan rabbla det i sömnen:) Räknar inte med att vara hemma förrän ikväll någon gång, men jag ska mobilblogga! I swear!

Undertiden ska jag be att få tipsa om en jätterolig aktivitet. Det blir nästan som ett spel^^
Gå in på någon webbutik som säljer kläder och spara ner idiotmycket bilder på olika plagg, förslagsvis i olika mappar (typ: byxor, skor, skjortor...). Sedan öppnar du PowerPoint och gör ett bildspel där du har en outfit för varje ruta. Detta bildspel kan ju fungera som en inspiration, men du kan ju så klart också lägga in bilder på dina egna kläder och matcha. Har man många bilder så kan man hålla på i oändlighet!

Nähä, jag kom just på att jag har en drickyoghurt i kylen^^ Yay!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: