2011-03-04
 12:28:46

FREDAG 4/3 2011

Nu så, nu ska jag ge mig av. Sjukt skönt att ta en lugn förmiddag och vakna ordentligt innan man sätter igång med pluggandet. Huvudet blir ju mycket bättre då.

Har ett litet ärende på väg till campus, och så ska jag köpa med mig lite lunch, men snart så.
Jag får hoppas att jag har lika bra flyt som igår, för det kändes verkligen bra när jag gick hem. Den känslan vill jag gärna behålla till tentan på måndag.

En dagens med mitt hopplösa hår. Vet inte riktigt vad jag ska göra med det. Det hade ju i alla fall kunnat växa sig långt över natten...
Orkar inte riktigt ha hårförlängning i nu.

Jaja, vi hörs om en stund.
Jag tänkte göra ett försök att blogga ganska mycket här framöver. Så får vi se hur det funkar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: