2011-03-11
 18:40:10

FREDAG 11/3 2011

Hejsan!!
Jag har haft en lugn och härlig dag i solen!

Började med en förmiddag i tvättstugan, samt lite pyssel och städ hemma.
Efter det sprang jag bort till campus och fixade en inlämning, sedan förbi en kompis en sväng, och sedan gick jag i affärer en lång stund och ögonshoppade och smuttade på en latte.
Tja, jag ska väl inte ljuga, jag kom ju inte tomhänt hem. Ett par peelinghandskar och lite kroppspeeling följde med.
Köpte också ansiktsmask och lite frukt, så ikväll ska jag ha lite tjejkväll och skämma bort mig själv.
Det är viktigt att se till att unna sig lite vardagslyx ibland. Och det behöver inte kosta särskilt mycket heller. Ansiktsmasker kan man ju få för typ en tjuga, och förutom det så kommer man långt på lite hudlotion, hårinpackning, nagelfilar och nagellack, vilket de flesta tjejer säkert har hemma ändå.

Det har varit en sådär lite extra härlig, vanlig vardag.
Har tagit lite pluggledigt idag, för jag har pluggat så duktigt innan. Igår blev vi ju klara med labben strax innan lunch, och efter det sprang jag och köpte en kebabsallad, och sedan satt jag på campus till kvällen och hårdpluggade fysik och matte.
Mysigt och intressant såklart, men svårt.
Vi var alla rörande överens om att den inlämningen vi gjorde i fysiken igår var den svåraste hittills, utan konkurrens.
Inte nog med att fysiken börjar bli komplicerad, men det börjar krävas helt andra mattekunskaper nu, och det tar ett tag att få in det:)
Kan ju helt klart säga att våran Fysik B ligger hästlängder från Fysik A. Det är ett ganska stort hopp.
Men allt ordnar sig med lite plugg.

I helgen blir det en sväng till Tranås, 60-års kalas står på schemat. Nästa vecka börjar jag tentaplugga. Det är ju bara två veckor kvar tills vi har två stora och svåra tentor.

Nu tänkte jag ta och skriva ihop ett inlägg till er om musik.

Vi hörs!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: