2011-01-21
 18:05:11

Universitetsliv!

Här kommer min nya kategori!
Inläggen i denna kommer handla om saker som är typiska för universitetet. Hur det går till, hur det ser ut och så vidare.
Nedan kommer mina förslag till ämnen, utan inbördes ordning. Ni får gärna önska ämnen om det är något ni är nyfikna på!

Föreläsningar
Lektioner
Laborationer
Tentaperioden
Tentamen
Vilka är det som undervisar?
Att studera rätt
Söka till universitetet
Att bo i studentkorridor
CSN
Att klara ekonomin
Hur ska jag förbereda mig för tekniska/naturvetenskapliga universitetsstudier?
Nollningsperioden


Lägger upp första inlägget i kategorin om ett par dagar, så om det är någon speciell kategori jag ska börja med,
eller om ni har några andra frågor, får ni gärna kommentera!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: