2011-01-13
 17:18:47

TORSDAG 13/1 2011

HEJ!!
Haha, vet ni, jag glömde helt bort att blogga igår!
Det är väl som en invänjningsperiod nu kanske..

I alla fall, jag är glad för jag har just varit och tränat:) Hade ju en tid med en instruktör idag, och vi pratade om mina mål och så och gick igenom alla maskiner på gymet som jag ska använda. Vi bestämde att jag ska träna i maskinerna en av träningsdagarna i veckan. Resten av träningsdagarna ska jag köra olika pass, och springa på löpbandet.

I morgon har jag bokat in mig på ett pass som heter Challenge. Det är typ cirkelträning, och cirkelträning har jag alltid gillat. Det ska bli skönt att ta ut sig lite. Jag gillar ju att göra det, jag tycker det är så skönt att bara få ge allt under ett pass och sedan liksom rinna in i duschen och inte kunna använda armarna sen. Typ en av de skönaste känslor som finns.
Men man ska ju lyxa till det lite också, så efter passet ska jag tillbringa en stund i relaxavdelningen där jag ska sola lite och sitta i ångbastun:) Yay:)

Alla pass ska så klart inte vara så hårda, vissa kommer vara lunga och vissa kommer vara mer fartfyllda och roliga.

På lördag ska jag gå på Zumba, på måndag blir det Afrikansk dans och på onsdag ska jag gå på kickboxning:)
Så jäkla kul ska det bli. Och alla dessa pass (samt många fler alternativ) ingår i medlemsskapet. Verkligen värt pengarna!

Aja, jag har ju inte bara tränat, jag har skrivit labbrapporter med:) Mest har jag suttit med en rapport om estrar.
(När man blandar en alkohol med en karboxylsyra får man en ester. De luktar ofta gott och används som luktämnen. De finns också naturligt i bland annat frukt.)

Ikväll ska jag städa lite, fortsätta med mitt "Vänner" maraton och käka upp min dipp med hjälp av gurka och minimajs:)

Vi hörs imorgon!
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: