2011-01-11
 15:36:22

TISDAG 11/1 2011

Tja:) Sitter på campus och dricker chocco latte:)
Har inte kameran med mig så några roliga bilder blir det inte den här gången.
Tillbringar kvällarna numera med att kolla på Friends, läsa gammal fanfiction och spela The Sims.
Och jag orkar inte ha lov längre. Kan knappt vänta tills på måndag.

Men på torsdag ska jag ju träna, så det blir skoj, och sen efter det så ska jag se till att boka upp mig på lite pass till nästa vecka. Bland annat tänkte jag prova ett Zumba-pass. Det ser ju skojigt ut på reklamen, så varför inte?
Ska också dra igång med Yoga igen, och det kommer bli himla skönt:)

Jaja, tråkigt nu, men mycket arbete och roligheter väntar.

Vi hörs sen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: