2011-01-22
 15:10:19

LÖRDAG 22/1 2011

Tja!
Sitter hos Niklas och chillar:)

Började lördagen med ett dubbelpass på SATS.
Först ett hårt spinningpass som var kul och lagom jobbigt.
Efter det ett corepass som var totalt meningslöst. Kände ingenting i coremusklerna (typ mage, rygg, bäcken osv.)
Körde ett corepass på Actic i veckan, och då hade jag typ kramp i magen efter några minuter. (Men passet var så bra upplagt så man kunde ge allt hela tiden ändå.)
Tja, men på det hela taget så äger Actic sönder SATS. Så jag stannar där jag är:)
(Jag vann ju en gratis träning på SATS, och det var alltså den jag var på i dag.)

I kväll blir det party, och jag har klädpanik som vanligt. Vi får se hur det slutar.

Har ni sett dessa skor förresten? (Bilderna är kopieringsskyddade så ni får länken.)
http://www.zazzle.se/periodiskt_bordlagga_av_bestandsdelar_som_keds_sko_skor-167885454655079203

Är det inte de snyggaste pjucks ni någonsin sett? De coolaste skorna som gjorts?
Jag dör. Jag måste ha dem.
Så köp dem till mig! Haha.

Vi hörs väl sen sötisar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: