2011-01-09
 13:18:49

Denna månaden: Januari 2011

Mål:
* Fixa gymkort och börja träna.
* Äta mindre onyttigheter.
* Blogga, minst 2 inlägg om dagen.
* Bli ännu bättre på att planera mina studier.
* Fixa så att jag kan mobilblogga igen.

Förhoppningar:
* Få det lite mer inrett på mitt studentrum. Blev ju inte av i höstas.
* Ta bättre hand om mig själv. Mer ansiktsmasker, hårinpackningar osv.
* Komma upp i tid på morgonen, så jag hinner fixa mig i lugn och ro och äta en ordentlig frukost.

Händelser:
* Terminsstart 17/1
* Få reda på tentaresultat från fysiken och kemin!


Anna

Din blogg låter väldigt spännande! :)



PUBLICERAT: 2011-01-09, 13:24:29 | URL: http://annalds.blogg.se/
Ellinor

Åh. Du har en väldigt inspierande blogg. Just nu går jag naturvetenskapsprogrammet och jag har forskning som en lite hemlig dröm, helst kemi och miljö eller kärn- och partikelfysik. Din blogg ger mig massor av motivation, när den drömmen känns lite väl långt bort. Hihi.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: