2011-02-24
 15:40:51

TORSDAG 24/2 2011

Hejsan!
Sitter hemma och chillar för tillfället:)
Vi har inget på schemat idag så jag tar det lite lugnt och läser lite fanfiction.
Men helt lugnt kan man ju inte ta det, så snart ska jag dra iväg till ICA och köpa med mig lite fika, och sedan sätter jag mig på campus och pluggar fysik tills ikväll någon gång:)

I morgon har vi en matteföreläsning, en kontrollskrivning i fysik och en mattelektion, så då kommer jag ha huvudet fullt hela dagen. Men så är det på fredagar nu för tiden.
I morgon kommer det ju pengar också, så man kanske skulle ta och hitta på något i helgen?
Man måste ju passa på. Nästa helg blir det ju bara tentaplugg^^
Fast jag får se. Kanske tar jag bara en lugn helg för mig själv.

Det har ju varit lite mycket för mitt stackars huvud den senaste tiden, och ibland är det svårt att bestämma sig för om man vill ut och hitta på saker, eller om man bara vill vara hemma och vila upp sig.

Mitt lilla projekt går också framåt. Jag drömde om det i natt:) haha.
Och hyresvärden har sagt att det är helt okej, så nu ska jag bara lösa allt det praktiska och ekonomiska.
Är ni nyfikna på vad det är? haha.

Vi hörs sedan, sötnosar.
Jag ska försöka uppdatera lite mer. Jag gillar ju att blogga egentligen, men ibland kommer livet ivägen helt enkelt...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: