2011-02-26
 00:48:33

LÖRDAG 26/2 2011

Drömmer mig bort...
Bara 9 episkt roliga år kvar nu.
För ett år sedan var det 10 år kvar.
När jag började drömma om den dagen och det målet var det väl en 27-28 år kvar.

Det sägs att åren går fortare ju längre man lever. Och åren mellan 20 och 30 ska ju vara händelserika och omvälvande.
De 9 år jag har kvar kommer säkert flyga förbi. Många äventyr kommer jag uppleva innan dess.
Men jag har siktet inställt på målet nu, och jag tänker inte ge mig förrän jag når det.
Det finns inte längre mycket som kan stoppa mig.
För första gången i mitt liv börjar det kännas som en verklighet. Något jag faktiskt kommer att uppnå. Inte bara en hopplös dröm som hägrar långt fram i en avlägsen framtid.

Det kommer närmare för varje dag...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: