2011-02-25
 09:36:23

FREDAG 25/2 2011

Tjenare:)
Har matteföreläsning nu, men passar på att blogga lite under pausen.
Vi pratar om gränsvärden och sånt, och det börjar väl bli rätt avancerat.
Snart ska jag gå iväg och köpa med mig lite lunch, och sen sätter jag mig och fixar en inlämning i fysiken.
Sen har vi kontrollskrivning.
Ikväll ska jag nog vara hemma och mysa, och kolla på en film. Eller läsa färdigt en fanfiction som bara blir mer och mer invecklad.

Längtar till i höst. Jag vill tillbaka till labbet igen. Det är trots allt den bästa platsen.
Jag känner mig alltid hemma i labbet, och jag blir så avstressad och lugn när jag får labba.
Jag har nog valt rätt yrke:)
Ska slänga upp nästa avsnitt av Universitetsliv i helgen, och det kommer handla om just Laborationer.
Jag har massor smaskiga bilder som jag tog när vi extraherade koffein ur té, och gjorde tunnskiktskromatografi.

Bara för att jag har sagt att jag ska ladda upp fler bilder så får ni en posebild från mitt flickrum i julas^^



Hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: