2011-02-02
 09:45:47

Denna månaden: Februari 2011

Utvärdering av Januari:

Mål:
* Fixa gymkort och börja träna.
* Äta mindre onyttigheter.
* Blogga, minst 2 inlägg om dagen.
* Bli ännu bättre på att planera mina studier.
* Fixa så att jag kan mobilblogga igen.

Alla mål förutom ett uppnåddes!

Förhoppningar:
* Få det lite mer inrett på mitt studentrum. Blev ju inte av i höstas.
* Ta bättre hand om mig själv. Mer ansiktsmasker, hårinpackningar osv.
* Komma upp i tid på morgonen, så jag hinner fixa mig i lugn och ro och äta en ordentlig frukost.

Händelser:
* Terminsstart 17/1
* Få reda på tentaresultat från fysiken och kemin! (Det gick bra!)


Inför Februari:

Mål:
* Bli bättre på att planera min träning.
* Variera träningen mer, MER CARDIO!
* Plugga ännu mer!
* Göra blogginläggen intressantare, mer bilder.


Förhoppningar:
* Påbörja uppljusningen av håret.

Händelser:
* Tentamen, Organisk kemi 9/2
* Tentaresultat för ovanstående.
* Fysik B och Matte D-E börjar 10/2
* Få nya glasögon.



Ellinor

Hej! Jag har nyligen valt kurser till åk två och tre och undrar om du har någon aning om hur kursen fysik breddning fungerar/ser ut? Har du läst något liknande? På min skola är det nämligen en ny kurs och jag valde den. :)



PUBLICERAT: 2011-02-02, 21:05:22 | URL: http://ellinorlandstrom.blogg.se/
Anonym

fin blogg!:) Vill du tjäna pengar snabbt och enkelt? jag är medlem på en jätte bra sida och kör med att värva andra och man får 5 spänn för varje medlem man värvar. Jag tjänade dessutom ca 90 spänn på en timme och nu har jag 210!:) Hoppas du blir medlem nu du också!

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



tack, kram!


Anonym

fin blogg!:) Vill du tjäna pengar snabbt och enkelt? jag är medlem på en jätte bra sida och kör med att värva andra och man får 5 spänn för varje medlem man värvar. Jag tjänade dessutom ca 90 spänn på en timme och nu har jag 210!:) Hoppas du blir medlem nu du också!

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



tack, kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: