2011-02-27
 16:13:54

Dag 02 - Min första kärlek

Jaa, man kan väl säga att jag började visa fangirltendenser redan på den tiden.

Min allra första kärlek var ingen mindre än Luke Skywalker. (Star Wars för er som levt under en sten sedan 70-talet.)

Jag var omkring nio år, och han var det snyggaste som fanns.
Jag kommer ihåg hur jag blev alldeles varm och pirrig när jag såg honom. Och på kvällarna brukade jag ligga och fantisera om att han skulle hoppa in genom mitt fönster och ta med mig till en galax långt, långt här ifrån.
Jag hade också en konstig, diffus känsla om att jag ville att något mer än så skulle hända. Men vad visste jag inte.

Min kärlek till Luke dog dock ut efter ett par år, men den där första pirrande känslan kommer jag ihåg:)



Källa: www.google.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: