2011-04-08
 13:44:20

Underbara fredag!

dsc00568 (MMS)

Hejsan! Vaknade upp på gott humör till en strålande sol:) Surfade sedan in på studentportalen och såg till min lycka att jag fick 5 på fysiktentan (Högsta betyg):) Sedan kom det en snäll och snygg karl hit och fixade min el:) (en propp gick här om dagen. Ja, jag har MVG i teknik och 5a i fysik men kan inte byta proppar...) Nu sitter jag här och äter räkbakelse och sedan lite fika, för att fira min framgång. Det är så himla kul när det går bra, och man har flyt. Nu ska jag bara fundera en del på valet inför i höst. Det ska vara klart och bestämt nästa fredag, och jag är osäker igen. Jag känner mig inte riktigt redo att släppa fysiken. Särskilt inte nu när det går så bra och jag har sånt flyt. Jag har dessutom fått ett helt annat intresse för själva grundfysiken. Så det är skitsvårt. I've got some thinkin' to do... Jaja, idag ska jag mest njuta av dagen tror jag... Lite plugg ska jag väl få gjort också:) Vi hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: