2011-04-21
 01:20:13

Nattsudd

Hejsan! Här sitter jag och trycker.
Fick ett ryck och bytte bloggdesign så där helt spontant. Roligt va;)?

Glöm inte bort omröstningen nu, utan fortsätt rösta! Jag har haft massor besökare de senaste timmarna, men ynka fem stycken har röstat hittills.

Jaja. Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag orkar vara kvar i Tranås över helgen, men jag packar nog en väska i alla fall och bestämmer mig på fredag.
Blä. Då måste jag släpa en stor väska med mig.

Jaja. Jag kom i alla fall på typ nyss att jag måste färga håret imorgon. Det ser sjukt risigt ut nu och jag börjar få utväxt. Detta innebär att jag får springa till H&M när tvätten ligger i maskinen. Åh vad välsignad jag känner mig som äntligen bor i en lite större stad med bra shopping på promenadavstånd.
Jaha, vad tror ni det blir då? Vanlig brun färg eller något innovativt? Jag vet inte själv i nuläget, så det får bli en överraskning för oss alla.

Jag ska också förbi biblioteket och lämna en bok, samt till systemet för inköp av vin, så då kanske jag kan ta allt på en gång.

Nu ska jag dricka en klunk yoghurt och se till att komma i säng, haha.

Förresten, jag kan inte lägga upp bilder från min webcam här. Fett irriterande! Någon som har en lösning? Fel format på biderna? Hur ändra?

Nä nu måste jag sova!

Där hade jag ju fränt hår. Lite ostylat, men ändå!

Längtar förresten ännu mer till sommaren nu. Men premiärgrillning i morgon är inte illa!


Emil Sundberg

Tjo!^^ Tänkte mestadels bara hojta angående det sista du skrev "Förresten, jag kan inte lägga upp bilder från min webcam här. Fett irriterande! Någon som har en lösning? Fel format på biderna? Hur ändra?"

Öppna bilderna i Paint (sålänge du inte har något "kraftfullare" och spara om dom i rätt filformat. Bildkvalién kan bli något försämrad, men ska inte vara någon större fara!^^;;



Ses förmodligen imorgon (fredag).

Have fun! :)



MvH

Emil



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: