2011-04-06
 12:14:24

Hej:) sitter på campusbussen nu på väg til...

dsc00567 (MMS)

Hej:) sitter på campusbussen nu på väg till Linköping:) Jag ska bort till campus Valla för att ha ett möte med en studievägledare. Vi ska prata om hur vi ska lägga upp mina studier de närmaste åren, eftersom jag bestämt mig för att läsa en hel del extra matte och fysik. Vi ska också prata om framtida utlandsstudier eftersom jag funderar på att lägga en del av utbildningen utomlands. Just nu lutar det åt England. Det ligger bra och nära, jag kan åka hem ganska ofta och hälsa på för det kostar inte mycket att flyga. Jag kan språket och dessutom finns det flera trevliga universitet. Framför allt ett som jag drömmer lite extra om. Vi får se vad som händer i framtiden:) Jag har laddat inför bussresan med en grym bok om den speciella och den allmänna relativitetsteorin, skriven av Albert Einstein själv:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: