2011-04-21
 19:00:14

Dagens goda gärningar

Hejsan!

När jag kom in från tvättstugan insåg jag plötsligt att det är helgdagar ändå tills på tisdag, vilket jag tolkade som att mitt konto fylls på redan idag.
Och vi vet ju alla vad det innebär: SHOPPING!

Haha, nä jag är väl ingen shopaholic, men jag gick en sväng på stan och inhandlade den planerade hårfärgen. En söt top från Bik Bok fick också följa med, och den kan mycket väl bli buren i morgon.
Annars köpte jag även en cool hatt som jag spanat på ett tag:)

Dagens suddiga look:

 

Jag unnade mig också en kula Ben&Jerrys på vägen hem. Fy tusan så gött^^

 

Nu ska jag chilla så vi hörs!

 

Glöm inte bort omröstningen längre ner, som är öppen ett tag till!


tilda johansson

vilken fin blogg!



PUBLICERAT: 2011-04-22, 13:28:15 | URL: http://tildamaria.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: