2011-04-20
 12:59:43

Ännu en dag i mitt liv.

Hej på er!

Roligt att se att det trillar in lite fler besökare nu för tiden:) Vill ni att jag ska blogga mer? Jag kanske inte ska lova något.
Vill ni ha frågestund eller något så får ni väl säga till.

Jag har ju en bred fönsterbräda, så jag brukar jämt sitta i fönstret på förmiddagen och äta frukost och så:) Det är rätt härligt, nästan som en balkong^^ haha. Där sitter jag alltså nu.

I går pluggade jag matte ute i gröngräset och solskenet hela dagen. Skönt som tusan. Repeterade derivering och integering av trigonometriska tal. Det är en del att hålla reda på med inre och yttre derivator.

Ska fortsätta plugga hemma idag, och pyssla lite hemma i lugn och ro. Skönt att kunna kombinera påsklov och matteplugg så att man får mycket gjort, men ändå tar det lugnt:)

I morgon ska jag ju på grillkväll i Tranås. Ska även till Tranås på lördag för påskbuffé. Men jag kan inte bestämma mig för om jag ska stanna kvar där eller åka hem emellan...
Måste bestämma mig ikväll så att jag hinner packa lite. Åh vilket I-landsproblem.

Idag kommer även statistiken över antal sökande till i höst ut. Då lär jag få en aning om prognosen. Men det bör vara rätt lugnt.

Nähä, nu ska jag springa och handla lunch och boka tvättid så jag har något att ha på mig imorgon.

En annan outfit:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: