2010-09-30
 13:58:20

TORSDAG 30/9 2010

dsc00530 (MMS)

Tjaa, sitter på tåget på väg mot hålan nu. Ska bara springa bort till min hyresvärd en snabbis och säga upp min lägenhet, sen åker jag tillbaka till Norrköping igen:) Ikväll blir det matteplugg, och imorgon skrivning. Sen ska jag hämta ut nyckeln till mitt nya boende^^ Sen är det helg. Blä. Helg innebär åka till hålan och packa och städa i två dagar och inte få pussa på pojkvännen en enda gång. Men det ger sig. Snart bor jag ju i Norrköping, och då blir nog helgerna bra. Då ska jag hänga i mitt studentrum och kolla på The Big Bang Theory och plugga och sånt:) Och jag ska göra rummet übermysigt, så man verkligen trivs där:) I går hade vi som sagt exkursion, och det innebar en förmiddag i skogen och leka fältbiolog, samt en eftermiddag i labbet och rita diagram och analysera prover. Det var mysigt, och lite småkul, trots att jag fick hemska flashbacks från naturrutan i våras. Jag som svurit att jag aldrig ska göra något sånt igen... På campus fanns dock en bokhandel, och hyllvis med kurslitteratur. Det gick så klart inte att komma ut därifrån utan att köpa någonting, så en bok om grundläggande astronomi fick följa med mig hem:) När vi kom hem var vi ganska trötta så vi chinchillade resten av dagen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: