2010-09-26
 09:33:31

SÖNDAG 26/9 2010

Hej!
Har haft en riktigt trevlig gårdag.
Gick lite i affärer och kollade på kläder jag inte har råd att köpa, och sen blev det lite lunch.
På kvällen vankades det fest, och den blev riktigt trevlig.
Lugn och glad hemmafest med trevligt folk slår inte fel:)
Några timmar, och några Gin&Tonic senare, skulle vi dra ner på stan och käka pizza.

Pizzabagaren (med glimten i ögat): "Äh, jag orkar inte baka fler pizzor, ni får baka era själva!"
Ida (helt allvarlig): "Får man det?"

Men det fick man faktiskt, lite i alla fall, så jag marscherade glad och nöjd in i köket och satte igång att knåda deg XD.
Fast jag hade uppenbarligen ingen talang för pizzabakandets konst, så jag fick gå ut igen efter ett tag:)
Fast det var ju ändå kul att se att de inte har något att dölja, och att köket är fräscht. Det ger ju förtroende:)

Efter pizzan drog vi em och jag rasade i säng.
Nu har jag vaknat, insett att eftersom jag inte handlade igår så har jag ingen frukost hemma, och är hungrig. Men det löser sig nog för jag ska snart fara ut till ridklubben och kolla på deras klubbtävlingar i hoppning.
Man måste ju bejaka alla sidor av sig själv;)
Men jag kommer nog samtidigt vara lite sur över att inte jag är med själv...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: