2010-09-05
 19:04:38

5/9 2010

dsc00092 (MMS)

Hej:) här är en bild från ett konvent jag gärna minns:) sommar, sol och nördar, kan det bli bättre? Nu sitter jag på tåget på väg till Norrköping igen:) Imorgon börjar allvaret igen med en mattelektion vid kvart över åtta. Då är det himla skönt att vakna upp i Norrköping med några minuters promenad till campus:) I fredags var det i alla fall sittning, och den var himla trevlig. Efter det drog vi vidare till trappan för lite partaj, och så småningom avslutades kvällen med Star Wars:) Fast jag var så trött så jag somnade efter typ en kvart.. Åkte hem igår eftermiddag och efter mycket strul med ersättningsbussar kunde jag äntligen infinna mig på kräftskivan i föräldrahemmet:) Smarrigt så klart, men efter en vecka med plugg, fest och socialt umgänge var det en väldigt trött Ida som åkte hem och rasade i säng.. Idag vaknade jag och skulle åka och handla frukost, bara för att upptäcka att mitt kort inte fungerade någonstans. Men som tur är så har jag snälla föräldrar så det löste sig ändå. Tänkte städa och tvätta som tusan men så klart blev jag tvungen att plocka upp min högt saknade gitarr och spela en låt eller 20, och det slutade med att jag fick springa i räserfart till tåget, fast jag hann:) Jag har funderar på varför jag alltid är sen till ett tåg? Allvarligt, det känns som att jag tillbringar 80% av min vakna tid med att vara sen till ett tåg.. Aja, jag har i alla fall ett liv..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: