2010-09-24
 18:27:25

FREDAG 24/9 2010

Hej!
I dag blev jag återigen rik, tack vare CSN:)
Dagen fortsatte i samma mycket trevliga stil med att vi ÄNTLIGEN började gå igenom derivata under morgonens föreläsning. Det blev inte sämre av att jag fick lite större förståelse för logaritmer under mattelektionen på eftermiddagen.
Men fyra timmar matte gör saker med hjärnan, den gör hjärnan trött, så nu vilar hjärnan lite.
Nu sitter jag på tåget mot byhålan, där jag ska tillbringa min helg.
Ikväll ska jag se till att dagen även avslutas på ett bra sätt, genom att hämta ut mina nya böcker som äntligen har kommit. Sen ska jag nörda matte och fysik ett tag.
Jag ska också köpa lite gott till munhålan, för att så småningom sjunka ner framför TV:n där det först väntar en dokumentär om nanoteknik, och sedan blir det Stargate:)
Härlig kväll^^

Måste försöka få resten av helgen att gå fort och vara rolig med så att jag snart får åka tillbaka till Norrköping igen.
Nästa vecka består nog av matteplugg, eftersom vi har en kontrollskrivning nästa fredag. Då ska de kontrollera att vi kan det vi ska kunna så här långt fram i kursen:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: