2010-09-10
 13:23:40

10/9 2010

dsc00523 (MMS)

Druvsocker och VitaminWell Focus ska hjälpa mig att klara av eftermiddagens fyratimmars mattelektion. Kul är det, men det sliter. Efter det ska jag för ovanlighetens skull åka hem till min håla för att tillbringa helgen där, så klart med ännu mer matteplugg:) Jag har flyt för tillfället och det känns riktigt skoj. Jag har också planer på att fixa en riktigt awesome bloggdesign:) Det ska bli skönt att ta det lugnt med mina ekvationer ett par dagar, men ännu skönare att återvända till världens bästa Norrköping på söndag:) Nu börjar lektionen, det luktar nästan bränt av all hjärnkapacitet..


ellen

lycka till ! :)

har frågestund på min blogg ! - skulle bli jätteglad om du ville kika in och ställa en fråga.



PUBLICERAT: 2010-09-10, 16:56:13 | URL: http://ellibellen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: