2010-09-02
 21:01:24

2/9 2010

Heeej! Här är jag igen^^
Blir kanske inte så mycket bloggande som jag hade velat, men det får jag väl ta tag i...
Livet i Norrköping är intensivt, men stenkul. Vi pluggar hela dagarna och festar hela nätterna. Eller inte, men det är klart att det blir en del nu när det är nollningsvecka.
I går satt jag i skolan och pluggade matte konstant i typ sju timmar. Sedan var jag så trött, så mina ben skakade så jag knappt kunde stå...
Men en matbit senare blev det bättre, och efter det vankades det fest med klassen och våra faddrar.
Jag var så smart så att jag missade sista tåget hem på grund av en liten misstolkning av tågtidtabellen, men vem orkar deppa över såna små petitesser? Inte jag! Jag sprang i alla fall tillbaka till festen, och sovplats löste sig också så småningom:)
I dag har vi... *trumvirvel* ...pluggat!
Kom hem för en stund sen, men nu ska jag snart resa mig ur soffan och springa iväg till tåget igen för att tillbringa även denna natten i Norrköping med en bra film och trevligt sällskap.

I morgon ska vi på sittning, så jag har minsann packat ner lite finkläder:)
Kommer förhoppningsvis hem imorgon natt, och på lördag blir det kräftskiva!

När jag får tid så ska jag skriva om presentationen, lägga upp en ny nedräkning och lägga upp alla bilder jag tagit på campus. Jag måste ju visa hur fint det är:)

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: