2010-09-20
 18:51:42

20/9 2010

Tjaa!
Sitter på tåget på väg hem till byhålan. Känns ju lite B som vanligt, men man måste väl visa sig där också ibland.

I fredags var vi ute ett gäng från klassen och åt lite god mat och tog en öl (och några fler öl, och lite Tequila, och Cosmopolitans, och drinkar osv...) Riktigt trevlig kväll som dock slutade rätt tidigt.

I lördags åkte vi och storhandlade lite, och sedan bäddade vi ner oss i sängen för lite "Planet of the Apes" maraton. Myspyskväll!

Söndagen handlade mycket om valet. Själv åkte jag hem och röstade, och åkte sedan tillbaka för att gå på valvaka.

I morse firade jag mannen lite med frukost på sängen och paket, för han fyller minsann år! Sedan var jag inne på facebook och lite andra ställen, och blev arg och skrev ett argt blogginlägg^^ Sedan har vi haft en föreläsning och tja... Nu åker jag hem.

Ikväll blir det lugnt. Ska umgås lite med min gitarr:) Sedan tåget tillbaka imorgon för matteföreläsning. Trloigtvis om funktioner. Igen. Gah, derivata nuuuu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: