2010-10-15
 18:28:16

FREDAG 15/10 2010

Hej!
Jag vet att jag har varit sjukt dålig på att blogga, men et ska ju inte vara ett tvång, det ska ju vara något som är kul.
Nu är jag i alla fall här igen, fit for fight så att säga.
En del saker har hänt sedan sist, jag har bland annat fyllt år och flyttat till Norrköping^^

För tillfället är det stenhårt tentaplugg som gäller, nästa vecka har vi Biologitenta på onsdag och Mattetenta på lördag^^
Just nu sitter jag och nöter in derivatans definition, ni vet:



Detta kan kort förklaras som ett jäkligt krångligt sätt att derivera på, men det är viktigt att kunna, för att man ska förstå vad det egentligen är man gör när man deriverar, och varför deriveringslagarna fungerar.

I övrigt längtar jag ihjäl mig till den 26:e då vi ÄNTLIGEN börjar med fysiken! Yay^^

Nu ska vi nog dra och käka kinamat, för lite näring måste man ju ha med, det går ju inte bara att fylla kroppen med matte:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: