2010-05-26
 17:47:04

26/5 2010 - Plugg... och plugg

Ännu en pluggdag...
I går var en bra dag, det bröjade med att matteprovet gick jättebra. Jag var supernöjd över att upptäcka att provet var lättare än jag trodde, att jag kan mer än jag trodde och att jag är smartare än jag trodde^^ haha.
Dock har jag ingen aning om vad jag kommer få för betyg. Men även om det bara blir G så är jag nöjd, för känslan var ändå att polletten har trillat ner, och jag kan det jag behöver kunna inför matte C.
Så jag var i alla fall glad och nöjd, och för att göra saker ännu bättre så fick jag reda på att jag hade fått MVG på provet i Hinduism^^ Yay för mig:)
Sedan åkte jag och handlade asgod mat, och åkte hem och lagade det (renskav med kantareller och äggröra, mums!) och sedan pluggade jag visserligen större delen av eftermiddagen, men vid tio-tiden på kvällen hade jag så ont i huvudet av all tankeverksamhet så jag tillät mig faktiskt att koppla av framför en film för ovanlighetens skull. Jag missade ju några pluggtimmar på natten, men de tog jag igen i dag i skolan, för vår friluftsdag var inställd.

Nu har jag pluggat lite till, ätit mat och så och jag har två uppsatser som jag ska skriva ikväll, så det är nog bäst att jag tar tag i det...

Vilket tråkigt liv jag verkar ha, men jag får ta igen det under semestern i sommar:)
I helgen ryktas det dessutom om fest, så då blir det nog lite bilder.
(Det ryktas dessutom om att jag ska vara funktinär på ridklubbens hopptävlingar. Får se hur mycket plugg jag har...)


Blog you later! // Ida



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: