2010-05-15
 13:08:42

15/5 2010 - Bortbytingar och pluggbestyr

Sitter här framför min lilla datorskräm och svär desperat över teknikens brister. Som vanligt.
Men nu skiter jag i det för tillfället. Min nyfödda blogg får ha en ful design tills jag orkar ta striden så att säga.
Jag fattar verkligen inte vad det är med mig och teknik. Men jag har hört ryktas sedan unga år att jag egentligen är bortbyting. Det kanske har med det att göra, bortbytingar kanske helt enkelt inte är kompatibla med dagens teknik?

Jag ska nog utforska det där lite. Jag ju exempelvis fortsätta med gårdagens syssla, att läsa min barndoms favoritbok - Tomtebo barnen!
När jag var pytteliten brukade min kära farmor läsa den för mig, och jag älskade det lika mycket varje gång. Det var också då hon berättade allt jag ville veta om våra sagoväsen.

Nu ska jag faktiskt gå en promenad, för att ladda upp inför (läs: skjuta upp) eftermiddagens pluggmaraton.
Jag ska tydligen också lämna av ett par stövlar ur min ägo till min vän Eline, då hon ska iväg på maskeradfest med Sanna och svänga sina lurviga.
Bortbytingen Ida ska inte på fest. Bortbytingen Ida måste plugga hela natten typ, för Bortbytingen Ida hade nämligen tänkt gå ut gymnasiet med ett slutbetyg! (Visst är jag ambitiös?)

Eftersom jag måste bli bättre på att ladda upp bilder kan det eventuellt dyka upp ett par i kväll, om tekniken är vän med mig då...


Blog you later! // Ida



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: