2010-06-05
 17:57:56

5/6 2010 - Karneval

BF3A, Tjalalalala!
Woho, nyss hemkommen från studentkarneval, och det var awesome:)
I går var det först Grill&Chill på kråset ju, och sen en sväng på krogen. Hem och sova några timmar och sen upp och hoppa igen och börja förbereda för karnevalen som gick av stapeln vid två. Vi höll alla på att dö av värmeslag, och vi skrek typ sönder rösterna, men trots detta, samt krångel med musik, var det jättekul och det gick bra.
Efter att vi var klara åkte alla ut till Hätte och badade, i alla fall utvalda kroppsdelar (det var kallt i vattnet...), sen åkte vi och hämtade grejerna, och jag och grannen plockade upp en pizza på hemvägen, sen satt vi på hennes uteplats och flötade (undantagstillstånd från min vanligtvis hälsosamma kost gäller under studentveckan!) och pratade.

Nu sitter jag hemma och ska nog vila en stund, innan jag skuttar in i duschen och sedan vidare på klassfest^^
Ingen rast och ingen ro förrän nästa söndag, och om exakt en vecka tar jag studenten:) Ska bli grymt gött!

Har ett par bilder, men orkar inte slänga upp dem just nu, men de kommer!


Blog you later! // Ida



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: