2010-06-26
 13:40:48

26/6 2010 - midsommar:)

Hejsan! Är ganska nyligen hemkommen och sitter i soffan och chillar.

Gårdagen var härlig, men fantastiskt väder för en gångs skull:)
Jag drog mig bort till föräldrahemmet framåt eftermiddagen, och vi satt på den soliga terrassen med sill och nubbe. Efter det åkte vi en tur med båten, och sen blev det grillat.
Efter det började det bli rätt sent så jag åkte tillbaka in mot stan. Det blev bara hem och vända, för att fortsätta vidare mot en kompis, där kvällen fortsatte med vin, öl och massor prat.

Idag fyller min kära vän Sanna hela 21 år, och naturligtvis ska det firas att hon blir så otroligt gammal^^. Så vi ska ut och äta lite pizza och ta en öl eller fem.
Men först ska jag slappa, läsa och duscha.

Och ikväll SKA jag komma ihåg kameran!


Blog you later! // Ida



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: