2010-06-01
 19:04:13

1/6 2010 - Ljuset i slutet på tunneln...

I dag stiger vi in i juni med mulen himmel, kyla och plugg. Jag har pluggat som en liten gris de senaste veckorna som ju alla vet, men nu är det snart över. Jag har två stilanalyser kvar att skriva ikväll, och ett muntligt förhör i Engelska imorgon, men efter det är jag helt klar med gymnasiet^^ Då ska jag bara chilla och festa fram till den 14e när jag börjar jobba. Studenten tas den 12e, och det fina vädret ska komma på torsdag har jag hört, så allt är upplagt för succé. Betygen är jag nöjd med, och jag är fortfarande pepp på att börja plugga i höst, men nu ska jag bara njuta av de sista gyllene dagarna. Fem år, två gymnasium och fyra linjer går mot sitt slut, och det känns fett bra. Jag ska också blogga mer, och fixa lite roligare inlägg, nu när jag kommer ha tid.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen en sväng, sen är det dags att skriva mitt livs sista gymnasiearbete^^ Yay!

Blog you later! // Ida



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: