2010-07-28
 13:02:10

28/7 2010

Tja, jag orkade inte blogga mer i går. Hade inte lust alls faktiskt.

Men vi var ju i alla fall i Gränna, jag, morsan och farsan.
Helt sjukt härlig dag med massor av sol.


Maten var ju som sagt så där, lite surt när man för en gångs skull blir bjuden, men det gjorde inte så mycket.
Sedan lyxade jag faktiskt till det ordentligt med glass, vilket jag typ inte har ätit på hela sommaren (man måste ju tänka på figuren), och när jag snurrade omkring i polkagrisarnas förlovade land, hög på sol och socker, slutade det ju så klart med att jag fick med mig en hel påse med polkagrisar hem.
Jobbigt, men jag får äta dem långsamt, så de räcker hela året;)

Efter det åkte jag till stallet, och sen bara slappade jag hemma hela kvällen.

Får se vad som händer idag. Stallet ska ju besökas så klart, och nu blev jag plötsligt mycket sugen på sushi. Får se vart det leder...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: