2010-07-28
 18:22:52

28/7 2010

Hej!
Jag måste köpa nytt hår, och det är en djungel.
Vilken metod ska man ha? Vilken typ av hår ska man ha? Vart finns det billigaste håret? Vart är inte produkten jag vill ha slutsåld?
Och så vidare...
Dessa frågor har jag ägnat en del av dagen åt.

Innan har jag använt microringar, vilket har varit jättebra. Tycker inte att mitt eget hår har tagit skada och det har varit smidigt att både sätta i och ta ur.
Men så klart vill man ju veta om det verkligen är det allra bästa. Men nu har jag bestämt att det är det. Så det så.

Jag vill ha äkta hår, Indiskt går bra, men helst Europeiskt, och det måste vara remy-hår (dvs monterat så att alla hårstrån är rättvända). Det ska dessutom vara rätt nyans. #2 (mörkbrunt) eller #1b (svartbrunt) funkar bra. Hittills har jag haft #2, men funderar på att ha det aningen mörkare. Funderar dessutom på att ha i ett par blonda slingor.

Dessa kriterier uppfylls av http://www.rapunzelofsweden.se men där är microringarna i rätt nyans slutsålda. Buhuhu.
Nu måste jag alltså gräva fram en annan sida som säljer microringar i rätt nyans.

Det är ett slitgöra, men jag ska nog få ordning på det. Måste ha det nya håret till nästa helg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: