2010-07-02
 15:17:54

2/7 2010 - Veckor och helger...

Hej!

Det har inte blivit så mycket uppdatering den senaste veckan, men jag har varit rätt låg. Har dessutom jobbat som en duktig liten gnu, och tjänat massor pengar.
Mycket mer har jag inte gjort, för jag är så trött efter jobbet.

Men idag är det äntligen fredag, jobbet slutar tidigare, det är sol och allt är härligt.
Nu ska jag nog sätta mig på balkongen med ett par klädkataloger, sen ska jag hoppa in i duschen en sväng och skrubba mig med grus och svavelsyra för att få bort industridammet.
Efter det har jag hört rykten om bio. Eclipse ska tydligen bli sedd^^ Inte för att jag är något enormt Twilight-fan, men Jacob med bar överkropp duger helt klart att vila ögonen på en stund;)

Nu kallar solen:)


Blog you later! // Ida



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: