2010-07-26
 22:18:14

26/7 2010

Hej!
Sitter i soffan som vanligt på kvällarna.
Jag skulle ju shoppa idag, och det gjorde jag också, men jag kom inte iväg förrän vid typ fyra^^ haha.
Men i alla fall, jag hittade massor grejer på second hand som ska bli skitsnygga countrykläder lagom till Furuvik.
Jag hittade ett par asfula jeans, som jag presenterade för min sax, och då blev de plötsligt ett pas assnygga shorts! Just like magic!
Sen var jag ju tvungen att prova ett par outfits, och det blev superbra. Jädrars vad peppad man blev nu då!
Bjuder så klart på ett par bilder:




Åh, jag kommer ihåg när jag stod och provade kläder inför countrykryssningen vi var på i våras, då var man aspepp på det, och det var jättenära. Furuvik kändes oöversiktligt långt bort.
Nu står jag och provar kläder inför Furuvik! Yay^^


Vad har jag gjort mer idag då?
Efter shoppingen sprang jag och hämtade ut ett paket från H&M, med grejer jag köpte i våras, men som inte fanns i lager förrän nu. Jag hade typ glömt bort detta paket, men så fick jag en SMS avi idag. Jag älskar såna små överraskningar!
I paketet låg en tunika, ett par cykelbyxor och ett par vita tygskor.

Sedan sprang jag förbi Sanna en sväng, och sedan åkte jag till stallet.

Innan jag åkte till stan lekte jag med min kamera. Här är en del av resultatet (Ida goes ego):




Nähä, nu måste jag laga mat, vi hörs imorgon!
Förresten, de senaste inläggen har inte varit så nördiga, och det måste vi ju ändra på, så jag tänker bjuda på tre helskojiga skämt:

A neutron walks into a bar.
"How much is the beer?" It asks.
The bartender answers:
"For you, no charge!"

"How are you? You seem to be in a heavy mood!"
Uranium answers:
"Well, Everything is just falling apart..."

Two atoms collide.
Atom No. 1: "OMG, i think i lost an electron!"
Atom No. 2: "Are you sure?"
Atom No. 1: "Positive!"


ASG!!


d/

va gärna med på veckans blogg :)

http://kinesolibanes.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-1.html



PUBLICERAT: 2010-07-26, 23:52:16 | URL: http://kinesolibanes.blogg.se/
mikaela

besök min blogg, och släng gärna in en kommentar !

kram :)!



PUBLICERAT: 2010-07-27, 12:21:54 | URL: http://hejmikaela.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: