2010-07-25
 16:06:40

25/7 2010

Hejsan! Jag har precis avslutat mitt morgonkaffe^^ haha.
Men för att försvara mig själv bör jag kanske tillägga att jag var uppe till tjugo över fyra och surfade runt och snackade med folk.
Inte speciellt episkt eller uttröttande, men kroppen behöver ju likväl sin sömn.
Nu ska jag snart pallra mig iväg till Coop för lite handling, och sedan blir det stallet.

Ikväll ska jag faktiskt rida i dressyrsadeln har jag bestämt. Det blir väl lite halvkul. Har mycket bättre balans i hoppsadlar för jag är mer van vid det, men jag sitter ju onekligen bättre i dressyrsadlar. Och nu har jag varit lat och bekväm och kört hoppsadel hela veckan...

Åh, och imorgon ska jag shoppa, eller jag ska springa ner till second hand butiken och se om jag kan hitta ett par riktigt slitna, för stora jeans som kan bli ett par trashy shorts^^ Är man en fattig industriarbetare som ska låta månadens kläd- och underhållningsbudget gå till mat, alkohol och inträde på Furuvik, då måste man ta till drastiska metoder för att bota klädköparabstinensen.
Apropå Furuvik, så ska jag också kolla om jag hittar något som kan förvandlas med hjälp av min symaskin till helfräcka cowgirl-outfits. Allt som är rutigt är av intresse.

Och jag har kollat ännu mer på höstkollektionerna från diverse ställen. Jag kan därmed konstatera: Jag behöver pengar. Massor pengar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: