2010-07-25
 19:22:27

25/7 2010

Har ni sett denna? Jumpsuiten som "alla" bloggar om nu... Det har Ida gjort ett tag. Men idag var det något som förändrades.

(Bild och kläder från http://www.onepiece.no)

Ida så sent som i morse: "Fy tusan så ful! Hur kan man vilja ha den på sig? Jag skulle aldrig ha på mig något sådant!"
Ida en halvtimme senare: "JAG MÅSTE HA EN!!!!!"

Elaka, elaka hemsida med mysiga, manipulerande bilder!
Nu kan jag inte släppa tanken på hur mysigt det skulle vara med en sådan i höst, efter duschen, med en kopp choklad framför TVn.
Jag ska köpa en, det ska jag. Jag ska bara bli rik först!

Detta har hänt så många gånger förut! Jag kommer ihåg när jag gick i typ mellanstadiet, och alla hade jeans som var vida vid fötterna. Det var bara töntar och föräldrar som inte hade det.
Min mor ville köpa ett par stuprörsjeans till mig.
"Över min döda kropp!" blev svaret. (Eller, det var i alla fall budskapet.)
Och vad hände? Jo, en tid senare nådde stuprörsmodet även min lilla håla, och plötsligt vägrade jag köpa något annat än stuprörsjeans.
Samma med Converse.
Ida: Det är skitfult!
Ida en tid senare: OMG, JAG MÅSTE HA! (Ååh, jag kommer ihåg när jag köpte mina första Converse. Vi hade hängslen och hatt, stjärnor under ögonen, hängde i Göteborg och lyssnade på Håkan Hellström. Det var tider...)

Och samma med en hel del andra saker...
Jag är så sjukt lättmanipulerad. Jag skulle säkert gå omkring i ladugårdsstövlar och mankini om det blev inne.
(Låt oss hålla tummarna för att det aldrig blir det)

Äh, nu orkar jag inte upprätthålla den smärtsamma insikten längre. Nu glömmer vi detta!


Elina

först tänkte jag också, fyfan va är för något?

sen endrade jag mej..tänks så mysigt att ha på morgonen eller kvällen när det är kallt eller i höstvädret? myys!:D



PUBLICERAT: 2010-07-25, 22:06:07 | URL: http://jonssonbarn.blogg.se/
Soha

Den är så jäkla ful! Gillar dem inte alls



PUBLICERAT: 2010-07-26, 18:51:37 | URL: http://scheffi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: