2010-07-23
 12:11:40

23/7 2010

En positiv sak med lov är sovmorgnarna. Gick upp vid elva i dag, haha.
Kaffe och Top Model utgjorde en bra frukost, och jag kompletterade det med lite ägg och grapefrukt^^
Nu ska jag snart masa mig upp ur soffan för att åka till stallet en sväng, och sen ska jag visst gå på stan med Sannut har jag hört talas om... Får se om jag hittar något fint att spendera lönen på.
Det är tur att det finns saker jag måste köpa inför Furuvik, så att jag har något att shoppa, annars hade jag bara köpt massor onödiga grejer och fått panik över det sen.
Och så har jag en annan sak som jag ska spana lite efter...

Förresten, den där grejen jag skulle köpa för att jag var duktig och fått lön... Jag skiter i det för jag har helt enkelt inte råd. Jag har knappt råd med det jag måste göra...
Men en Trisslott borde jag ha råd med!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: