2010-07-23
 18:59:57

23/7 2010

Jag har varit och fikat med ett EMO vid namn Sanna. Haha.



Vi försökte vara seriösa och diskutera samhällsproblem, men snart spårade vi ur som vanligt.
Efter fikan gick vi en promenad och diskuterade fördelar med att vara dendrofil. Jag ska överväga det.

Vad händer ikväll då? Ingenting!
Trodde väl det.
Vad går det på TV? En dokumentär om forskningen på Mars de senaste fem åren!
Låter dessvärre inte helt tråkigt.
Har Ida ett liv? Har man ett liv när man tillbringar en fredagkväll med att sitta och kolla på dokumentärer?
Jag borde kanske skita i snygga kläder och utseende och köpa ett par enorma glasögon och byxor som går upp till armhålorna, med hängslen till.
Några finnar på det och en tröja med detta tryck:



Så är jag komplett!

(Haha, det värsta är att jag inte bara fattar skämtet, jag höll på att garva ihjäl mig första gången jag såg det (jag har varnat för min dåliga humor!) och faktiskt ska köpa en tröja med ett liknande tryck...)

Puss och kram. Nu måste jag nog måla naglarna en stund för att motverka all nördighet...


Olof

Nördhumor<3



PUBLICERAT: 2010-07-25, 16:27:44 | URL: http://olofnoaksson.wordpress.com
ica

snorgtees.com har jag för mig har en sån där tröja



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: