2010-07-22
 21:31:58

22/7 2010 - Ännu en kväll...

Jag sitter här i min lilla soffa och är lite smått deppig, för jag var tvungen att plocka ur mina extensions idag. Håret var så slitet och mitt egna hår började dreadsa sig i hårbotten. Jag vill inte vara korthårig! Har dessutom bestämt att jag ska vänta till Furuvik med det nya håret, så jag får vara korthårig ett tag till.

Dock var det lite plåster på såren när jag kom ut till stallet och hittade en present till mig i skåpet från min snälla mor. Boken K2 - På liv och död är nu min! Så nu ska jag nörda bergsbestigning ett par dagar och drömma om alla framtida expeditioner. Keb 2011?

Red fina WM idag, han börjar bli betydligt lättare i handen nu, går inte emot alls lika mycket - Ida gillar´t.

Nu ska jag trösta mig lite med att beställa nytt hår, och imorgon kommer lönen -> Ida = Klad hest.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: