2010-07-21
 22:46:14

21/7 2010 - Tankar om nu och sen...

Inte ens en vecka klarade jag den här gången. Jag är redan trött på att ha lov.
Inte för att jag vill tillbaka till industridammet, men jag orkar heller inte vara helt ledig.
Är så sjukt motiverad inför i höst. Det ska verkligen bli kul att börja plugga, det finns så mycket spännande som jag ska få lära mig^^
Och när hösten kommer blir det svalare, naturen får vackra färger och på kvällarna kan man kura ihop sig i soffan med tända ljus, choklad och matematiska problem. Yep, Ida gillar´t. Sen kommer den underbara vintern med all snö, jul och minusgrader som gör det värt att mysa in sig i en stor parkas.
Sommar är fint, men några veckor hade räckt.

Dock kommer den här sommaren vara ett tag till, och det finns fortfarande saker att se fram emot.
Både stora grejer som Furuvik, och smågrejer som spontana grillkvällar etc.
För att få fram lite mer sommarpeppighet slänger jag upp några bilder från en ytterst trevlig kväll för ett tag sedan. Det är sådana kvällar som man längtar efter när man under vinterhalvåret tänker på sommaren. En tidig kväll i Juni. En kall öl och en bra kompis. En klippa i solen. Massor prat och massor skratt. Ida gillar det också.



Nu ska jag kolla vidare på Armageddon.

Förresten, kisse says hi!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: