2010-07-21
 00:35:58

20/7 2010 - Dagarna går...

Dumma mig. Jag har inte bloggat. Men jag har faktiskt haft strul med mitt internet!

Nu har jag i alla fall äntligen semester, yay:)

Detta firade jag tillsammans med Sanna i fredags, och efter som jag har blivit så manlig efter fem veckor på industri körde vi helkväll med flötmat, öl och Star Wars.

Sen har jag mest vilat mig, men nu är jag kungligt trött på att göra det.
Som tur är så har jag en häst att ta hand om den här veckan. Hästen Watch me behöver lite motion under sommaren så att han utvecklas och inte är helt oridbar när han börjar "jobbet" i höst:)
Och det är en trevlig häst att rida, och bara pyttelite för stor:) (1,75 mkh).
Sen så har jag ju helt tillfälligt blivit med katt:)

I dag är det två veckor och fem dagar tills vi far till Furuvik. Jäklar vad tiden går undan.

För att få den att gå ännu snabbare ägnar jag mig åt att designa skor på nelly.com
Typ dessa...

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

 

Man kan vinna coola priser, men mest är det kul.

 

Snart kommer jag också veta vart jag ska bo i höst. Luleå kanske;) haha.

 

Blog you later! // Ida



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: