2010-07-12
 19:32:43

12/7 2010 - Nu och sen...

Hej!
Jag vet att jag är extremt dålig på att blogga, men jag är trött och gör inte så mycket annat än att jobba känns det som...
Men nu är det bara tre heldagar och en halvdag kvar till semestern! Ska bli helt sjukt skönt.
Och på onsdag får jag en inneboende för en period...
Under nästa vecka kommer jag nog rida en del, annars ska jag bara njuta av sommaren, och förbereda inför vad som säkert blir bästa veckan på året - Furuvik!

I höst börjar pluggandet igen, och jag ser verkligen fram emot det. Det är i nuläget ännu oklart vilken skola det blir, men det får framtiden utvisa. Utbildningen jag sökt till är densamma.
Då kan ni förvänta er betydligt roligare inlägg. Och jag ska verkligen ge järnet!

Nu måste jag plocka undan lite i lägenheten och laga lite mat till matlådan imorgon, men friheten är i sikte.


Blog you later // Ida



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: